På pickalurven

Rubrik: citerat av Helena

Wiiiho, vara ute är skoj, Alex fick sitta ensam hemma :O hahah, schysst man är ;D maha. Var hemma hos Roffe och Yvonne, käka middag och typ fira han. Det var trevligt men lite segt, så efter det drog jag och Alex hem. Men sen drog jag vidare, hem till Nadja och Co för att spela lite wii, bowling, fick massa strikes damn I´m good ;D hahah, yeah. Sen efter det drog vi vidare hem till hällseby gård, Sever In, där satt vi och hade mysigt, nice nice :) Jag skulle ha sjungt, men fan jag banga ur :O elakt av mig ;D men nästa gång, seriöst nästa gång kör vi! :D
Dem stängde vid 1, så då åkte vi rallybil till Grillen! :D HAHAH, sjukt roligt, vi körde på parkvägen och typ sladdade och hade oss ;D fun, fun! :D Nadja, Roger och Fredrik köpte ngt att äta, och nu sitter vi hemma hos dem. Dem äter och jag ska väl snart dra mig hemåt :O hahah, imorrn blire till att åka bil hela dagen. Hahah, ahh det bli nog bra ;) Nu tjatar dem på att jag ska va social så ska väl sluta här ;D hahah. Bra kväll!

Kommentarer
Postat av: jessan

du får pickalurva dig tillbaka från norrland snabbt så vi kan leka nån dag:) du ska få tbx din bok också ^^,

2010-01-03 @ 10:22:34
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha pickalurven måste vara det skönaste ordet som finns :D

Det var kul att träffas. Lär förhoppningsvis bli fler gånger :)

2010-01-03 @ 15:32:06
URL: http://komhemnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0