Nu är det dags för fredagsmys :D

Har den där jobbiga reklamen där dem sitter och typ sjunger "nu är det dags för freeedagsmys..!" i huvudet :O troligtvis för att det var det sista jag skymtade på tvn igårkväll när jag gick förbi 8) hahah. I för sig är den bara halvt jobbig, och halvt bra för jaa fyfan det är fredag idag! :D Känner i kroppen att den skulle behöva vila lite, även om vila troligtvis inte blir förrän på söndag xD hahah, men så ska det ju vara :D Fullt ös typ hela helgen, och well sånt gillar vi! :)
Frös som satan imorse när jag klev upp, alltså man fryser inte mindre för att man ligger kvar 5 minuter längre :O hahah, så ni som inte visste det, vet det nu ;) maha. Har ont som satan i skulderbladen, jaa fyfan jag har ju alltid ont där men nu fan skyller jag på hundarna xD hahah, dem dragiga dåra 8) Fast dem är söta dem också :) Åt bara en banan till frukost idag :O dels för att jag inte orkade fixa iordning ngt, och dels för att min aptit var typ nere på noll :O var inte alls sugen på ngt att äta. Hahha, kmr väl bli hungrig lagom tills jag är på jobbet 8) och då är det ungefär 2 timmar till lunch :O men 2 timmar överlever man ;P speciellt då man är upptagen dessa timmar, vilket jag kmr va :P Ut och promenera jao ;P Tror dock jag ska ta ett glas oboy iaf, ngt att dricka är alltid bra jue :) Men ahh okej, jag hiner fan inte skriva mer nu :O måste göra mig iordning ;P Men ha en bra dag allihopa :) Skriver självklart sen när jag kmt hem ;) maha.

Ahh och så ska vi fan inte glömma att gratta Roger som fyller år :) Grattis! :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Han läser din å min blogg så han lär inte missa dina gratulationer ;) <3

2010-01-22 @ 08:37:48
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Roger

Åhh va gulligt, tack så jättemycke :D Kram

2010-01-22 @ 08:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0