Nöjd jao

Jag gillar mitt jobb! Jag är så sjukt nöjd att jag hela jävla dagen får jobba med ngt som jag trivs med! Sen att man ibland vill strypa dem små liven är en annan femma ;D hahah. Otto (en labbe på typ 8 månader?) vägrade gå normalt i kopplet och gned nosen mot mitt ben i princip HELA promenaden -.-' Höll på att snubbla över han ett X antal gånger. Hahah, och Honey (en annan labbe) får för sig att helt plötsligt dra med en rakt ut i snön -.-' inte så skönt nej :O Och sen så vägra dem sova under vilan så idag blev det typ 5 minuters vila istället för en och en halv timmes vila :O hahah, fyfan, jag som behövde den där vilan 8) heheh.
Men, men.. jag älskar dem ändå :) Aww så sötelisöta :D Dessutom kan jag inte ens tänka mig ett bättre jobb. Nej hundar är det jag vill jobba med, och detta är väl det enklaste inom den världen. Visst att ha egen kennel eller sådär som The Silent Way vore ju största drömmen, liksom himmelriket. Men vafan lite realistisk måste man vara ;D hahah, kanske i framtiden, men just nu är jag sjukt nöjd precis där jag är :) Det enda som är synd med att jobba är att man inte kan umgås med folk under dagarna, samt att man går upp så sjukt jävla tidigt -.-' hahah. Men annars så :) Och jag menar, jag får fan pengar för att gå ut med hundar och vila med dem :O om inte det är nice så vet jag inte vad som är det ;P hahah.

Charlie, Cross och Samsam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0