Nämen titta vad jag hitta! :D

... När jag kikade bdb för att jag hade nada att göra 8) såå naturligtvis kör vi :D

Vad gjorde du igår?:  Åkte bil och buss hela dagen typ 8)
Har du ett eget rum?:  Nej, syster snodde det :O hahah xD
Är du kåt just nu?:  Haha nej bara uttråkad 8)
Tycker du om stjärnor?  Hell yeah! :D
Vad ser du om du tittar bakom dig?:  En vägg 8) eller ryggstödet till stolen för jag är så kort att jag knappt ser över det! HAHAH! *kvällshumor*
Gillar du att baka?:  Joda :)
Föredrar du blondiner före brunetter?:  Nae, brunett tror jag i så fall 8)
Hur många kontakter har du på bdb?:  Ehh.. 31  ;D
Har du varit inne på snyggast.se?:  För läääääänge sen ja :P
Har du skurit dig?:  Ja hacka grönsaker är nog inte min grej :O AHAHHA!


Älskar du någon just nu?:  Jag älskar många personer ja.
Vad åt du senast?:  Lasa.. nej GLASS! :D neeeej nu ljög jag.. NUTELLA :D mohahah.
Brukar du skriva fel på tangentbordet?:  Alltför ofta jao ;D
Finns det någon du hatar?:  Hatar är ett starkt ord :O
Har du druckit?:  Inte för tillfället nej ;P
Har du varit otrogen?:  Nope
Vad ska du göra i helgen?:  HA ROLIGT! :D hoppas jag :O
Vill du dö ?:  NEJ :O
Har du någongång ägt en plastros?:  en vadå? 0.o
Tycker du om att teckna?:  Ibland typ 8) *SÄLLAN*
Har du ljugit?  Vem har inte?
Vad vill du bli när du blir stor?  hmm,, snäll? :D hahah, nej jag vill bli miljonär! :D
Har du tittat på melodifestivalen?  Yes, tradition jue!
I så fall, vem hejade du på?  MÅNS är bäst! :D
Gillar du mat?:  Ja om den är god ;D *smart*
Hur lång är du?: 1,60 hoppas jag :O
Har du hål i öronen:  Jao
Hur mycket är klockan?:  23.52
Har du en tjej/kille?:  Nope
Har du något slags nitarmband?:  Ahh ngnstans :O.. hmm undrar vart det är ngnstans 0.o
Är din säng bäddad?:  Jao jag är duktig :D
Vad är ditt smeknamn?:  Ehh.. Superwoman? Sandi.. sussu.. ahh bara konstiga ;D
Hur många bilddagböcker har du haft?:  only one.. the one and only :D hahah.
Vad är din dröm just nu?:  I´s a secret I´ll never tell :D *försöka härma Gossip Gril*
Är du emot homo-bisexuella?:  Nope
Varför gör du den här saken?:  .. UTTRÅKAD! MED STORA JÄVLA BOKSTÄVER! :D


Har du en teve i huset?:  Flera stycken faktiskt :) fast ingen är min :O
Vilken är bästa låten just nu?:  hmm.. finns så många :O
Har du blivit sviken?:  Har väl alla ngn gång?
Vilken klass går du i?: .. *arbetslösklassen* :D... hehehe. (DPSB-06 forever <3)
Har du varit olyckligt kär?  Jao
Tänker du göra klart det här testet?:  HELL YEAH ATT JAG SKA :D
Största sorg just nu?:  Tråkighet :O no work :(
Största glädje just nu?:  Tebbs och Jouline :) maha..
Vem skulle du dö för?:  Den frågan är typ weird.. för dem man älskar så mkt att man kan dö för skulle nog inte vilja att man dog för dem.. :O och dog man för ngn som skulle vilja det så skulle det vara fejk jue 0.o... HAHHAH, ehhh. jag älskar många blir mitt svar där :)
vilken är din favoritfilm?:  ojojojioojj... Typ alla med Will Smith är bra! :D.. PIRATES är grym! Spirit! DISNEY!!!! :D ahhaha xD
den starkaste du vet?:  starkaste 0.o... inte jag iaf xD
vad är det snyggaste på dig?:  ehhhhh... ingen aning :O ngn som har ett förslag? xD om ngn ens orkar läsa hela skiten xD hahahah.
Hur mycket är klockan nu då?: 00.02
brukar du göra smileys?:  ALLTID! :D SMILISAR<3<3<3<3 :D
Har någon kallat dig hora/bög?:  Alex gillar att skoja men inte på allvar nej :P
Hur många palestina-sjalar äger du?:  HAHAHA, ingen 8)
Vem hatar du mest?:  Hata är fortfarande ett starkt ord :O
har du på dig för kläder nu?:  MJUKISAR!<3 tröja och underkläder 8) ahh och strumpor :D annars skulle jag frysit om fötterna :O haha.
har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar:  Ja
Vill du gråta?:  Alltför ofta men nu inte :D
Fryser du ofta?:  Hmm.. tror det :O haha.
tycker du att du är söt?:  ibland 8)
Äger du en papperskorg?:  Yes :) och den är typ alltid full för jag orkar aldrig tömma den, och när jag väl gör det blir den full nästan direkt :O hur går det till?.. hahaha 8)
Har du ett landställe?:  Neee.. eller... NOOOORRRLAND är mitt landställe :D heheh..
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?:  Ehh.. tvinga Tebbs och Jouline att läsa det och.. försöka komma på ngt att göra x) haha.
tror du på kärlek vid första ögonkastet?:  Halvt.
Har du en morgonrock?:  Ahh i garderoben, och den används typ aldrig 8) haha.
Vem litar du mest på?:  Finns flera så orkar bara nämna ngr få. Alex, Kamilla, Nadja .. m.fl. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0