Mördarfilten!

Kvällen var mysig jao :) Spelade wii, bowling och tennis och det var nice :D jag typ sög för det mesta, men vann iaf en gång på bowlingen och ngr gånger på tennisen ;P
Rubriken: Hade ju på mig mina nya leggins med såna där saker längs med benen, typ.. inte dragkedja men ngt liknande.. och fyfan jag fastnade i en filt och höll fan på att dö ;D haha! helt sjukt men Nadja hjälpte mig iaf loss så jag överlevde ;D och yes, jag har typ bästa humorn ever ;D men nu gott folk ska jag typ göra mig iordning för att sova. Eller ska nog kika lite saker först, men sen ;)
Godnatt!

Den livsfarliga Mördarfilten :O.. hahah xD

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha vilken tur att jag kunde rädda dig :P

tack för igår å ses snart igen :D

kram <3

2010-01-02 @ 10:59:24
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0