Mina räddare <3

I vanliga fall är det rollspelandet som håller mina tankar borta från sånt som jag bara mår dåligt av att tänka. Men inte ikväll. Nej just nu får jag bara ångest när jag tänker på rollspelandet, så ikväll var Tebbs och Jouline min räddning. Utan dem skulle jag fan suttit här och deppat sönder. Men nej jag har skrattat och haft mig, skrivit aktivt på msn i flera timmar. Dock vet jag att det värsta är kvar.. nämligen att somna. Fan jag hatar att gå coh lägga mig när huvudet är fullt med tankar jag inte vill tänka. Så därför kan vi ju ganska lätt lista ut vad jag kmr göra.. well jag kmr sitta uppe länge. Har planer på att fixa min blogg, och Fredriks för jag ser nu att den ser ut som hej kom och hjälp mig i firefox :O hahha, fast den såg bra ut i explorer. Hatar sånt. Och pedantiskt som jag är måste jag ju fixa det. Såå well min planering när Tebbs och Jouline drar (dem har ju skola imorrn så) är att först och främst duscha, en snabbdusch innan jag sätter mig här igen för att försöka fixa Fredriks blogg, och sedan en ny header till min. Sen får vi se om det blir film eller ngt. Jao det ror lite på hur lång tid det tar att fixa bloggarna, samt hur trött jag är. Måste vara riktigt trött innan jag går och lägger mig, annars skiter det sig :O Hur som helst så får mina två räddare massa <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: tebbs

hahaha sötis, alltid vettu <3

2010-01-10 @ 23:55:27
URL: http://shesover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0