Lathetsdagar

Kortspel är vad som gällt idag :P Vi har spelat Kareoka och tvåmansvist. Flera gånger på dem dåra :P Sen så kikade ju jag, Sara och Alex på film, Pocahontas xD HAHA, disney oh yeah! ;) Troligtvis blir det både mer kortspelande och filmtittande under kvällen :P Vi får väl se. Farmor kmr väl hem om ngn timme, och well jag måste säga att vi ändå är ganska duktiga på att elda nu :) Har till och med kunnat duscha då värmen gått upp tillräckligt mycket :D Så nu sitter man här nyduschad och är hungrig, vilken tur att dem börjat med maten nu ;P haha, ska väl sluta här och typ duka iaf 8) Matlagning är så inte min starka sida ;D även om till och med jag klarar av maten som står på dagens meny.. nämligen makaroner och korv/köttbullar ;D 

Har bara varit ute ngr korta stunder med vovven under dagen, det är ju så sjukt kallt så man förfryser jue 8) hahah, tur att det är varmt inne nu iaf! :) Satt ju fan med tjocktröja + filt när vi såg på filmen ;D jao samt tvingades leta fram ett par sockor att låna av farmor 8) I vanliga fall gillar jag inte sockor, men dem här är faktiskt sköna :) Plus att dem är så mkt bättre än att förfrysa fötterna ;P haha.
Men ahh, ska väl ut och duka till maten nu 8) eller jag ska kika lite bloggar först, men sen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0