Kvällen kmr bli nice! :D

NU ÄR JAG TAGGAD! :D Erika är bra på att övertala en, fast det visste vi ju redan! Att ha en lugn kväll hemma lät lockande.. men nu vill jag bara att det ska bli kväll så jag kan träffa massa roligt folk! :D Ronja, Kamilla, Jessica, Erika! Kanske Elli? :D Åhh det kmr bli super! :D Synd att Malin inte ska med dock :( men det kmr bli bäst iaf! :D Förfest för mig, Ronja och Danne här :D det blir nice :) Att jag är sjuk låtsas vi inte om! HAhah, man är bara ung en gång :D är det inte så man brukar säga? hahah! Oroar mig lite över att behöva åka hem själv från stan sen :O men äsch fan det blir nog bra 8) hahha.

Ännu en rolig sak.. imorse bokade Malin platser till oss på den där Hund-varg temadagen! :D Wiiie! Kostar en del, men fan det kmr bli roligt! :D

Kommentarer
Postat av: jessan

Du kan sova här om du vill:) Kamilla o Erika ska :) Sen ska vi ha twilight marathon imorgon ^^ lockande va? ;)

2010-01-29 @ 14:07:00
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Nadja

Efter några klunkar av smirnoff så är du inte å sjuk längre haha. Ha en kul kväll <3

2010-01-29 @ 14:10:00
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0