Jag <3 Hundar

Det gick bra idag! :) Eller ahh jag ska köra från början. HAhah. Åkte t-banan, gröna linjen <3 sen bytte man till röda vid centralen, usch för röda :O haha, den är så... B xD hahah, äcklig, skabbig jaa usch :O Men iaf.. kom fram till Tekniska där jag typ.. "jaha nu då? 0.o" .. chansa på att gå upp till höger, sen gick jag åt fel håll ngr gånger och typ.. "fel, fel, fel.. jag kmr fan aldrig hitta </3". HAhha, smsa med Therese under tiden så hade iaf sällskap :) maha. Men ahh, så till slut var jag på väg åt rätt håll, förbi Sophia hemmet, och förbi stadion, men sen hade jag typ ingen aning vart jag var :O så ringde till Gittan (föreståndaren för hunddagiset), och kom fram till att jag var på rätt väg :) Fortsatte framåt, chansade på att svänga höger igen då vägen svängde som satan :O sen började jag tro att jag gått fel, så då frågade jag en om hon visste vart hunddagiset låg. Well det gjorde hon inte, men jag nämnde vägen den skulle ligga på och det visade sig att vi typ var där ;D såå då kikade vi runt lite och så fick hon syn på skylten xD hahah, så jag tacka henne och klev ditåt :) Kom in och blev utskälld av ett flertal hundar xD aww, sötvovvar :D Ahh och sen fick jag två labbar över mig som absolut ville leka :O hahah, aj mitt headset blev ledset kan jag säga :O haha, men dem var söta iaf :)
Snackade lite med Gittan om erfarenheter och sånt där, och sen frågade hon om jag hade tid till att stanna och hjälpa dem då en av dem anställda skulle till veterinären med en hund 8) såå självklart stanna man kvar och satt först i ett rum med sötvovvar för att försöka lugna dem :O hahah. Sen blev det flera korta promenader, varav en gång med 4 småhundar - en westie, en jack russel, en tax och en border terrier (dragiga små saker typ xD och skällde som fan gjorde dem när vi mötte en annan hund -.-' hahah). Sen en gång med en Rhodesian Ridgeback och en Vorteh (hur fan stavas det? 0.o.. ahahh </3), och sen en promenad med labbarna som lekt med mitt headset xD samt en promenad med en annan labbe och en schnauzer :) och sist fick jag gå med en pointer :) Och jag kan alla dem hundarnas namn nu jao :) hahah. Söta små saker<3 Efter det fika vi, och sen drog jag därifrån. Insåg att headsetet mitt är sönder (tack sötlabbarna :D haha ;P), så fick åka hela vägen hem utan musik :( hahah, fast fick åter igen sällskap av Therese :) Samt lite av Nadja och Alex som båda önskat mig lycka till på morgonen :) <3

Men ahh, så ska dit imorgon och på onsdag, 9.30 - 15.30 för att provjobba :) Som en liten praktik jao. Ska iaf bli roligt, men imorrn ska jag definitivt ha bättre kläder ;P typ.. bättre skor samt mössa :P hahah. Ahh och vantar om jag hittar ngr bra. Ahh och det med headsetet löste sig för jag får låna pappas :D <3 Sparar jag 400 spänn på det eftersom jag tänkte åka och köpa ett nytt :P vafan jag klarar mig ju inte utan ett headset :O </3 haha. Tragiskt men sant ;P typ. hahah.

Bild på Pointern som heter Tippe :) och jag trodde hon var en hane först.. för enligt mig är Tippe ett hannamn :O hahah, men hon är söt :) Dålig på att lyssna dock. haha. Men nu ska jag spela wii med syster :) Jag ska vinna :D moahaha ;P

Kommentarer
Postat av: Fredrik

hehe verkar som en lyckad dag iaf:) söt hund:) puss

2010-01-18 @ 19:42:30
URL: http://freddelito.blogg.se/
Postat av: jessan

haha vad kul att det gick bra :D :D <3 håller tummarna att du får jobbet.

Har ett gammalt headset med sånadär fula standard lurar du kan få xD eller så kan få få köpa mitt andra som man har över huvudet, likandat som alex och ferdrik har ^^ värnar om våra ekonomier ;)

2010-01-18 @ 22:17:04
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: jessan

aaah jag glömmer alltid att stjärna blir fet stil, suck!

2010-01-18 @ 22:18:29
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0