I've never been perfect

Det jag hatar med såna här slappdagar är att jag alltför lätt blir rastlös under kvällen. Och rastlöshet leder alltför ofta till deppighet för mig :O vet inte varför, för jag har inte ens ngt att vara nedstämd över. Hahah, totally weird. Hur som helst försökte jag pigga upp mig med ett Fresh prince avsnitt<3 men det funkade inte så jätte bra :/ Är inte direkt trött, så vill inte lägga mig än heller. Men så vad gör jag då da? Har inte direkt ngn film som jag är sugen att se på heller. Usch för det. Har asont i nacken också :( that´s not good. Har ont i halsen också, och well halstabletterna är slut :( jao jag tkr synd om mig själv, och klagar man lite så mår man iaf lite bättre. Iaf enligt mig 8) hahah. Men, men.. finns nada att göra på datan så ska väl göra mig iordning och sen krypa ner i sängen för att försöka sova. Hoppas på att jag vaknar upp pigg och utan smärta imorrn :O *Hoppas*
Men okej.. godnatt dåra. Innan klockan 10.. det är fan skandal 0.o. HAha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0