inte igen tack

Tisdag. Och denna dag ser inte ut att bli mkt bättre än gårdagen. Inte för att kvällen var helt värdelös. Jag menar visst jag hade tråkigt som satan, men hade iaf sällskap via msn hela tiden :) Dessutom roade jag mig ganska bra med att bombadera bloggen med massa inlägg ;D haha, tur att man är lättroad. Men ahh, ska väl göra mig iordning snart så man kan följa med mamma till byn och träffa moster. Handla lite och sånt där. Och efter det har jag iiiiiiiiiiiingen aning om vad jag ska göra :( Men nu säger vi såhär!.. att om det blir ännu en tråkig kväll idag så ska jag baka eller gå på hemligt uppdrag :) mohahha, jao vi får väl se. Synd att det är kallt ute bara för jag kom på en bra sak man kunnat göra annars :O.. nu vill jag inte ha vinter längre.. ge mig vår! :D heheh. Men ahh, ska försöka göra ngt åt mitt tråkiga hår -.-' eller så skiter jag i det? hmm.. låter bekvämt att bara sätta upp det i en tofs.. men fan vad tråkigt :O hehhe. Frågar mamma när vi ska gå istället, sååå hinner jag duscha gör jag ngt roligt med det, annars blir det tofs så fixar jag håret när jag kmr hem och har duschat 8) wiiie, lite planer iaf. Hahah.

Kommentarer
Postat av: jessan

gillar dom små bilderna i headern:):)

2010-01-12 @ 11:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0