I Norrland

Så då befinner man sig återigen 8 timmar upp i landet, i norrland jao. Är mysigt på ett sätt, men jobbigt på ett annat sätt. Hahah, jao så är det :P Hur som helst så är första dagen här alltid jobbigast, eller alltså första kvällen när man kmr hit. Dagen efter brukar alltid vara mys så det lär bli bra :)
Jag har täckning iaf! :D wiiie, duktiga comviq! :) Har det inte överallt som jag hade förut med Telia, men jag klagar inte ändå ;P haha. Typ hej jag klarar mig inte utan mobil i en vecka nej ;D haha. Fryser gör jag också, fyfan för det :O not good. Sen är jag typ dödstrött 0.o sov ju fan i bilen ett tag så förstår inte hur det går till x) haha, aja, nu ska vi iaf ut och hämta vinterskor i stugan, så att vi kan vandra ut på äventyr imorrn ;P yeah! Efter att vi hämtat skorna ska vi typ spela kort eller så :) Social är det ju som gäller här. Hahah, iaf till största del, hon har iaf internet så man kan kika in på msn ibland iaf :D 

Vovven <3

Kommentarer
Postat av: jessan

have fun :)

2010-01-03 @ 22:32:54
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0