i´m out of control

Nu är frågan om dessa inlägg som skrivs efter tolvslaget räknas till dagens inlägg :O alltså.. i antal. Jag räknar det iaf :D.. såå.. 5 inlägg idag :) 6 med denna :D miohahah :D och sååå nu undrar ni vad jag ska skriva nu.. har ju fan skrivit arslet av mig nästan :O ehehhe. Men jag har alltid ngt att skriva. Sen är frågan om det verkligen är intressant att läsa men det får man ju avgöra själv ;D haha *smart*. Idag upptäckte jag iaf att jag har typ en centimeters utväxt -.-'.. såå måste färga håret snart igen :O HAha. ahh sen ngn gång. Mer röd då :D i guess. Tänkte bara att jag ska bli döv först :) eftersom jag lyssnar på sjukt hög musik i mina hörlurar ;D men det är nice. USCH REKLAM :F... msn smilisar </3.. ehehhe. Men okej, jag beslutar mig här för att detta får bli "dagens" sista inlägg, och att jag ska stänga av snart 8)

BILD!

Mina nattpolare :D... hahah, eller ngt... KVÄLLSPOLARE :D.. Msnmänniskor! :D .. KOMPISAR<3

Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Där står det en del jag skulle vilja skriva :) Men det är hemligt så ingen får veta! *plockar fram min lilla hemliga bok* mohaha. Godnatt med er! :) eller ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0