I just wanna be myself

Jag borde gå och lägga mig. Ska fan upp vid halv 10-10 imorrn, vilket enligt min mening är lagom tid att gå upp :) Dock har jag ju varit lite dålig på det den senaste tiden :O Ligger alltid så sjukt skönt och har därför inte orkat kliva upp förrän typ vid elva. Well.. imorrn går inte det för imorrn ska jag gå hemifrån vid elva :P Eller ahh strax efter elva :P För då har jag ungefär en och en halv timme på mig att ta mig till Tekniska högskolan och hitta till hunddagiset ;P borde ju räcka :P Men ahh jag ska faktiskt lägga mig så fort mitt hår torkat :P iaf lite, men absolut senast halv tre, även om det lär bli tidigare då jag inte direkt har ngt att göra för tillfället :P Är inte så många inne på msn och inte kan jag kika filmklipp heller :O vill ju lyssna på musik ;P hahah. Orkar inte skriva ngt fjuttigt inlägg senare, så säger iaf godnatt nu :) såå jaa.. Godnatt då :D hahah x)

En kort sak bara.. fan jag är riktigt grym på att lägga in bilder nu tkr jag! :D moahaha ;) får se hur länge det håller i sig ;P hahah. Men ahh, godnatt var det :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Lycka till idag <3 kram

2010-01-18 @ 07:34:07
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0