I brist på annat att göra

Well det lär ju dyka upp fler inlägg här dåra. Eftersom jag inte har ngt annat att göra. Jag orkar inte se film längre, nej jag ska försöka gå och lägga mig snart. Ligga i sängen och krama kudden 8) hahah, har ju 5 kuddar varav ena till och med kallas Kramkudden :D Hej jag är 19 år märks det? :) HAHHA.
Men ahh, sitter här och lyssnar på musik och funderar ändå på om jag ska se ngt Fresh Prince avsnitt samtidigt som jag snackar med Tebbs. Men nae.. jag vill lyssna på musik ;P Jag kan ju roa mig med att leta efter ngn bild att lägga ut här. hahah, måste verkligen lägga in fler bilder, har alldeles för många bildlösa inlägg :O fy skäms på mig jao! heheh. eller HEEEE HEEEE som Michael Jackson sjunger just nu ;D hahah! Och jag hatar reklamen i Spotify -.-' men är för snål för att köpa premium jao 8) hahah. så jag får helt enkelt stå ut jao. Men ahh okej, nu är frågan om jag ska lägga in en låt eller en bild.. :O blir en låt för jag vet inte vad för bild det skulle bli ;D *öppna youtube*.. så alla vet :D hahahah.

För att Mcfly är så sjukt bra! <3

- Förvänta er minst ett inlägg till innan jag går och lägger mig.. 8) hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0