"hon är säkrad gamla bettan"

Men oj som fan vad tiden sprang :O det gör den alltid. Sjukt mkt. Hahah, speciellt när jag och Tebbs roar varann genom att gissa filmcitat ;D hahah, mest Disney blev det ;) Men ahh okej, jag är trött samtidigt jag inte är det. Som vanligt dåra 8) hahah. Men ska hur som helst avsluta nu.. måste upp tidigt imorrn, plus att jag ska rota fram mina skor, ngn mössa + vantar, ahh samt ngt att äta imorrn på hunddagiset :P Måste ju ha väska med mig :( hahah, väskor är jobbiga ;P haha, och jaaa Tack Ronja för jag lånar ditt åkkort :D <3 mohaha ;P säg till näru vill ha tillbaka det 8) heheh. Har faktiskt inte så mkt att skriva just nu, lever vidare i min lilla drömvärld och låtsas inte om problemen jag orsakar genom det. hahah </3. Men ahh, det blir nog bra :) Tänk gröna kryss, och well just nu blinkar dem framför mina ögon :D moahhah ;P okej, nu räcker det. Godnatt med er :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

natti natti:)

2010-01-18 @ 23:35:43
URL: http://freddelitoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0