Hemma igen

Well well, ännu en hemma dag. Har ont i halsen som satan och imrose hade jag även lite ont i huvudet. Huvudvärken är iaf borta nu, men halsen vill inte som jag vill. Ont i magen har jag också, men tror det beror på att jag är hungrig? Hahah, är fan inte säker. Inatt sov jag iaf länge, jag menar släckte strax innan 22 och sov till halv 10. Shit det är länge :O hahah. Kanske ngt jag behöver, eller vad tror ni? :) heheh. Är ju tänkt att det ska bli utgång ikväll, men vet fan inte om jag pallar det :O får se lite längre fram på dagen. Annars blir det väl en tråkig hemmakväll då jag blir rastlös och sen nedstämd igen -.- hahha, rädda mig ngn? Ahh om det nu blir så. Därför känns det lockande att gå ut ändå, för då förhindrar jag det. Men fan vad skönt det skulle vara att bara ta det lugnt och slappa en helg :O hahah, ehh när gjorde jag det senast? När jag var hos farmor i så fall! xD haha. Men, men.. dagen lär väl innehålla filmtittande och datasittande 8) hahha. Sen får vi se om brur kanske vill spela wii med mig, samt så kanske jag bakar ngt :) hahha. Måste försöka få ngn att köpa halstabletter till mig också :O men vem? :/ har smsat syster och frågat när hon kmr hem, men hon har inte svarat. Vet inte om hon åker till Gotland direkt efter skolan med sin kompis, eller om hon kmr hem först -.-' hmm, aja vi får väl se. hahah, nu hoppas jag iaf att systers bärbara har tänkt klart så att jag kan lägga mig i sängen och se på Sex and The City filmen :D

Kommentarer
Postat av: jessan

KLAGA ICKE!

Jag ligger i tio lager kläder och skakar som ett asplöv, med snorig näsa och hunkande huvud. Men jag är sjuuukt taggad!!!!!!!

2010-01-29 @ 11:20:47
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Nadja

Stackare =(

Du får väl ta med dig bror å komma hit & spela med oss, å sen gå hem när vi går ut. Då har du iaf kommit ut lite ;)

kram <3

2010-01-29 @ 12:00:34
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0