HAHHA alltså hundar :) <3

Gissa vem som har timanställning på ett hunddagis!!!! :D JOO JAG :D Moahhah :D eller okej, ska typ skriva på papper imorrn :) Men det räknas :D Jag kmr få jobba med dessa underbara hundar 6 timmar om dagen<3 That´s nice jao! :D Okej idag var jag dock irriterad på dem små liven ;D först kan vi nämna när jag gick med två hundar, det är inte direkt jobbigt.. Bara det att detta var typ dagiset jobbigaste hundar att gå ut med xD hahha, fyfan! Ena var en labbe som typ drog som satan så man höll på att flyga som en vante :O och den andra en ung vorstehs (stavning? 0.o) tik som typ drog en aning och sen fick för sig att leka mitt i alltet xD hahah, men sjukt söta och förutom döda armar och sönderskavda händer så var det lugnt ;P hahha. Ahh och sen på eftermiddagspromenaderna så typ testa dem mig eller så, för då gick jag först ut med 4 medelstora hundar, som alla drog för att hitta hästskit :O hahah ;D men när vi passerat alla ställen där hästskit fanns så var det liksom lugnt :)
Sen så gick jag med 5 stycken, och visst det blev lite trassel först, men sen gick det bra :) Gick faktiskt riktigt bra :D ahh förutom när vi nästan var framme på dagiset igen, för då får vi möte av en främmande hund. Och först tänkte jag att jo men fan mina hundar går så fint här så detta är lugnt :) Sen fick en av mina hundar damp och typ gjorde ett litet utfall mot den främmande hunden och då var typ en annan av mina hundar ivägen så då flög han på den istället -.-' och sen ytterligare en av mina hundar kastade sig in i det där för att typ gå emellan :O hahah, KAOS säger jag bara! Som tur var höll jag huvudet kallt och drog bort han som fått damp ;D hahah, så det löste sig och jag tkr iaf jag skötte det bra! :) Tur att dem andra två vovvarna höll sig undan och typ.. 0.o.. hahha :P Ahh fyfan, som jag sa igår.. när man jobbar med djur vet man fan aldrig vad som kan hända :P and i love it, även om just det där kanske inte direkt var roligt 8)
Well well, tillbaka imorrn dåra :D och även om resan dit tar typ en timme så är det så totally värt det! :D yeah. Nu sitter jag faktiskt i Fredriks rum om ngn undrar 8) HAHA. han har en liten stenålders tv här inne om ngn undrar, men grymt coolt tangentbord :D haha, sånt som lyser under knapparna :O hahah, typiskt mig att tycka sånt är coolt 8) haha yeah ;P Bra dag iaf! :D

INGA BILDER :O lovar att det kmr ngr bilder i nästa inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

haha din lilla mobbare! xD Grattis till jobbet sötis... puss o kram

2010-01-20 @ 17:50:18
URL: http://freddelitoo.blogg.se/
Postat av: Nadja

GRATTIS :D

<3 kram

2010-01-20 @ 18:19:06
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: jessan

GRATTIS!

2010-01-20 @ 19:15:07
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Rose

Åh grattis, nu blir ja avis! Du e inte min kompis längre ;) nä men va dt många sökande lr bara du? Ja får svar nästa vecka om ja får jobbet lr inte, fan va ja behöver och vill ha dt! vill inte tbx till Grand Hotel. Vill jobba me dt ja är utbildad för och inget annat! Håll tummarna för mej nu!!!

2010-01-21 @ 11:31:30
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0