Gott och blandat typ.

Hahha, alltså fyfan! Har stressat satan här hemma i en timme nu ;D Först så började det med att jag under dagen ba: jag ska träffa Alex vid blackeberg kvart i 7, jofan jag hinner ju till och med sova en timme eller så :) HAHHAHA, yeah right! Kom fram till att jag plötsligt skulle få stressa då jag satt på t-banan :O hahah, hade ju massa småsaker att fixa så det blev typ kaos i mitt lilla huvud där ett tag xD hahah. Men såå jag stressade ihjäl mig.. och nu fan är jag klar jue! :D Hann till och med äta med familjen :P maha.
Iaf, dagen var bra, jag älskar hundar! :D <3 om ngn skulle ha missat det liksom 8) hahah! Fick typ bara änglar att gå ut med så det var ingen större fara. Tack och lov för det för mina jävla skulderblad skulle ha dött annars :O hahah, jaa dem har egna liv :) ehhehe. Är taggad nu iaf! Var inte det för en timme sen, då ville jag ba skita i allt och krypa ner under det varma täcket :P hahah, men nu är jag taggad och jag tror på att kvällen kmr bli nice! :D Packade precis ner mina fina flaskor i tidningspapper :) HAHHA, jag seriöst HATAR när det klirrar sådär när man åker t-bana eller så xD hahha, stort problem, men ahh det är iaf löst nu :) Har sjukt ont i fötterna, bra att det blir Harry B James för vad jag har hört kan man inte dansa där? Hahha 8) Har aldrig varit där förut så det är väl dags nu 8) eller ngt. Får se vart kvällen slutar och well nu ska jag kasta in lite bilder från dagen och sen ska jag kika vilken tid t-banan går :)

Dundra, Callie, Izzy :)

Kommentarer
Postat av: jessan

herregud, inte varit inne på hela dagen och då skrivs det 4 megalånga inlägg! där var fredagkvällen rädddad;) hahahha



klart man kan dansa på hbj!;) allt går om man vill ;)

2010-01-22 @ 18:53:46
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0