Fredagar är bäst helt enkelt

Kvällen var mys! Förfest och sen utgång! Metro blev det och well kan ju säga att kvällen blev ännu lite bättre när vi drog därifrån. Bästa var vår lilla eftersak efter Metro, samt vår lilla staoil resa, men fyfan vad jag inte var nykter. HAHAH, ahh eller ngt, vad fan man nu säger ;D haha! Bråkade nästan med ngr blattar och träffa Fredrik sen för att tvinga med han till statoil, oooops sorry jag vet det var kallt :O hahha. Nu ska jag sova. Pallar fan inte koncentrera mig mer på rättstavning så ett längre inlägg kmr väl imorrn. Kan säga att jag och Dj:n var bästisar :D hahahha! Men ahh, godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

<3 kul hade vi :D

Ditt nästa jobb-DJ helt klart.

2010-01-16 @ 10:20:34
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0