En trött Sandra

Jaa inte fan är man pigg idag inte. Hahha, fyfan snoozade fan från klockan 6 till 20 i 8. Fryser som vanligt just nu, vafan det är så sjukt kallt :O Ge oss vår! Bort med snön nu! HAha 8) Tvingar i mig frukost då jag inte alls är hungrig eller sugen på det. Men frukost är viktigt så det får bli så :P Drömde en hel del olika saker, och well kan ju säga att tankarna som rör sig i huvudet just nu är jobbiga. Jag oroar mig för mkt just nu I guess. haha 8) Hey sån är jag :D
Okej, idag när jag kmr hem MÅSTE jag skriva den där lilla texten om mig som dem vill ha på hunddagiset hemsida 8) jao det är ett måste. Sen ska jag försöka fixa min telefonsvarare, för tro det eller ej men den är ännu inte fixad! xD hahah, nej nej jag har inte alls ställt om den påminnelsen i typ en månad :O hahah. Sen måste jag ta ork till mig att rota igenom garderoberna efter ett par tofflor, för annars måste jag fan åka och köpa ett par i helgen 8) haha. Ahh och dessutom MÅSTE jag lägga mig tidigare än jag gjort två dagar i rad nu :O hahah, får se om jag är lika duktig på det som vanligt, eller om jag faktiskt kmr i säng i tid :P
Har bara en liten bit av mackan kvar men fyfan jag vill inte alls äta den. Siktar in mig på oboyen istället och tänker att det är bättre att dricka än att äta :) haha. Ska börja göra mig iordning snart också 8) Har faktiskt gott om tid jue :D jaa än så länge. Vi alla vet väl hur det slutar ;D (= jag råkar sitta vid datan för länge och så har jag helt plötsligt bråttom ;P haha, sånt är typiskt mig jao!) Hoppas som satan att hundarna har ro till att vila idag efter lunchen, för fan jag behöver det xD haha. Men, men, man vet aldrig men hoppas går ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0