En timme senare än jag tänkt

Haha alltså jag är så dålig :D Trots att jag hade Therese som hjälpreda ;P hahha. Mysigt och well jag är beroende :O haha. Bra? Dåligt? hmm, bra fråga. Men hur som helst så kan vi ju säga att jag aldrig skrev den där texten om mig själv till hunddagisets hemsida.. (den som var ett MÅSTE), och well telefonsvararen är fortfarande samma gamla, hahah fyfan jag måste skärpa mig och ändra den :O och well.. jag kmr komma i säng tidigare än igår, men inte fan tidigare än i söndags xD hahah, så kort och gott kan vi säga att jag är dålig ;P hahah. Men nu fan ska jag sova! Och det är iaf lite tidigare än igår x) Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Fredrik :)

Natti Natti:) pussar

2010-01-27 @ 01:04:16
URL: http://freddelitoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0