Du vet saker som andra inte vet.

För ett tag ville jag bara sätta mig ner och gråta i ett hörn. Men Tebbs höll mig borta från det. Vad jag skulle göra utan dig vet jag fan inte. Okej, vi snackar inte alltid aktivt, mest på grund utav mig. Men fyfan vad jag är glad att vi ännu håller kontakten! <3 Nu känns det bättre, och jag vet, jag vet.. jag har typ humörsvängar så det skriker om det. HAHAH, neee men det beror ju självklart på saker som händer.. som folk säger.. osv. Hur som helst så säger jag tack till Tebbs som räddade min kväll från att sluta i deppighet :) Och jag skiter i vad du säger eller tror.. du är bra på att säga rätt ord! Iaf enligt mig, för mig, åt mig. Du är bäst<3

Kommentarer
Postat av: tebbs

skulle jag ha tappat kontakten med dig skulle jag vara nere på djupet <3

2010-01-12 @ 22:15:11
URL: http://shesover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0