430 spänn fattigare 8)

Söndagar är och kommer alltid vara blää. Hahah, sega dagar :P men ibland är det ganska skönt också. Iaf så började jag morgonen med att sitta här, se på Ace Ventura och snacka med folk på msn :) Gjorde det ganska länge innan jag hängde med brur och syster till stan. Vi gick till webhallen och köpte två wiikontroller samt Mario Party 8 :D Så det ska vi spela efter maten :) Som dem håller på med nu xD haha, vafan jag ska ju diska sen så då behöver jag inte hjälpa till med maten :D haha, så resonerar jag iaf ;D och jag ska försöka se klart filmen innan maten är klar ;) jao. Men ahh, vi kikade lite på H&M och Gina och sen åkte vi till v-by där vi kikade lite också, på MQ till exempel där det var rea som satan :P hittade ett snyggt linne som en av skyltdockorna hade på sig, men det var typ slut annars? Frågade till och med en som jobbade vart dem hängde, men det hängde inga där hon sa så jag gissar att dem var slut 8) otur jao, men jag sparade 199 kr på det ;D hahah.

Var nyss och handla matlagningsgrädde med pappa. Först gick jag till vår lilla butik vi har i Råcksta, men fan dem hade ju inte så fick gå hem och åka bil med pappa till Söderberga istället 8) haha. Men nu är uppdraget slutfört och jag sitter åter igen i min sköna datastol :) Ska se filmen nu och hoppas jag hinner se klart den innan maten :) Tror inte jag hinner det, men vi kan låtsas ;P hahah :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå, älska MQ :) :) :)

2010-01-17 @ 18:12:47
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: jessan

mario party på WII :O när kan jag komma!!!!!!!?

2010-01-17 @ 21:33:31
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0