Det finns inget du kan göra åt det :)

Jag är en störande lite sak. HAHA, ahh alltså om folk inte visste det så vet ni det nu! :D Jag stör mig på att brur, syster och Alex sitter uppe hela natten och spelar och ser film och har sig, medans jag och farmor sover :O Stör mig därför att dem har roligt utan mig :O HAHA, sen stör jag mig på mig själv för att jag stör mig 8) Hahah. Liksom får väl göra ngt åt saken om jag stör mig ;P och hur många gånger har jag skrivit "stör" nu? 0.o.. weeeeirdo :D Men ahh, okej jag gick upp imorse, halv elva typ så var inte så tidigt precis 8) Såg på ngn konstig film med farmor, lite småsöt sådär :P Sen spelade jag wii :) Bowling och tennis, bowlingen gick sådär eftersom jag först förlorade min pro-status 0.0 men fick iaf upp den tillslut :) haha, jaaa det rä superviktigt ;D haha. Ahh och tennisen behöver vi inte ens nämna för jag suger på den :D haha.

Så vad ska man göra idag då? Ngn som kan gissa? x) haha, jao troligtvis det vanliga =spela wii, spela kort och se film :) maha, stor variation det är här uppe jao 8) haha. Ahh visst ja, sen ska farmor se Let´s dance ikväll också. Jag gillar typ inte det :O såg endast den gången när Måns var med :) Vilket var för ngr år sen typ :P yes. Har egentligen inte att skriva här heller, men skriver bara för skrivandets skull typ xD som vanligt dåra. haha :P yeah. Men jao okej, ska sluta här och istället kika en trailer till Iron man 2 (hoppas den är bra då ettan är riktigt bra!) och sen blire väl till att va social eller ngt 8)

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack! :)

2010-01-08 @ 15:41:07
URL: http://tholomew.blogg.se/
Postat av: Anonym

se lets dance!!

2010-01-08 @ 18:36:16
Postat av: Anonym

glömde skriva min blogg , haha!

2010-01-08 @ 18:36:51
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: tebbs

av någon anledning känns det som jag är den enda som inte sett Iron Man och inte ens bryr mig om att den finns.. heheh... 8)

2010-01-08 @ 20:20:45
URL: http://shesover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0