den nedstämda halvan blev mkt mindre helt plötsligt

Det känns bättre nu :) Jag tog faktiskt tag i den viktigaste delen. Så jao nu känns det bättre. Man kan inte ha allt men jag är nöjd med detta. Åter igen ligger ett leende över mina läppar. Och jag kan säga att helgen kmr bli bäst! :D Utgång både fredag och lördag, jag kmr dö :D hahah, och jag hoppas allt blir som jag planerat där emellan :) mohahha :D Men imorrn är det jobb som gäller, sen får vi se :) och well jag ska väl börja avsluta så man kmr i säng i bra tid så man är pigg imorrn :) Börjar 09.45 istället för 09.30, men lär väl gå upp samma tid ändå jao ;P
Litet schema:
Fredag: Utgång med Alex och folk :)
Lördag: Utgång med brur, Nadja och folk :)
Söndag: Mario Party med Alex och Jessica :D
och sen måste jag ju hinna träffa Fredrik där också ;P haha 8) ojoj helgen kmr va fullspäckad! Precis som den ska vara! :D yeah! Godnatt med er :)

Bild, bara för att typ ;P

Kommentarer
Postat av: jessan

hehe hur gåre med pojken? ;)

ååh ska bli skitkul å träffas sötis :D <3 I WILL KICK SOME ASS PÅ SÖNDAG!

2010-01-21 @ 13:41:07
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0