Även snälla Sandra kan tända till ibland.

Hemma. Efter en lång kväll som började bra med förfest här jao. Kände mig väl redan då lite smått utanför då Ronja och Danne var väldigt på varann. Hahha. Men, men. Jag log och bara körde på. Vi åkte in till stan där vi mötte upp Jessica, Kamilla, Erika och deras kompisar typ. Stod i kö till Montage men gav upp efter typ 45 minuter. Frös som satan och jag, Ronja och Danne värmde oss inne på ngn resturang. Sen fick vi reda på att Jessica, Kamilla och Erika och deras kompisar typ gett upp och skulle åka hem, så då gav vi också upp. Lämnade Ronja och Danne för att ensam åka till Abrahamsberg där jag fick stå och vänta (och frysa!</3) i typ en halvtimme :O Men sen kom min räddning! Nadja, Ullis och brur! :D Vi gick på Cattens där det var mys, jag blev typ kompis med Dj:n igen, han verkade iaf gilla mig mer än Nadja? :O han valde iaf en låt jag önska innan den Nadja önska eller vad fan det var ;P hahah. Dansade till Michael Jackson, och ett tag blev det lite småbråk mellan oss och ngn snubbe då han typ kalla moster min för dum i huvudet. Hey jag tål inte att folk säger sånt om dem jag älskar, så jag typ käfta emot och sen försvarade Emil mig då killen vägrade ge sig :O blev lite tjafs men efter ett tag la det sig och vi drack och var glada igen :) Tråkig efterfest som bestod av att jag typ klaga på musiken ;D haha. Ahh och sen ringde vi typ Eddie och åkte hemåt. Försökte nå Fredrik men han sov väl I guess. Får se om han hör av sig imorrn. Nu ska jag iaf sova. Btw så suger det när ens mobil dör! Man känner sig så jävla handikappad och ensam :O hahah, tragiskt men sant ;P Har tusen miljoner olika tankar i min hjärna, och faktiskt oroar jag mig lite för att höra svaren på dessa tankar och funderingar. Men, men.. det tar vi när jag vaknar imorrn typ. hahah. Tack för denna kväll!

Kommentarer
Postat av: moster

tack sj för en rolig kväll. <3

2010-01-30 @ 13:22:02
Postat av: Ronja.

Förlåt då. :o

2010-01-31 @ 12:03:35
Postat av: Sandra till ronja

Hahah lugnt ;)

2010-01-31 @ 12:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0