All the doodah day

Sista dagen här.. och vad har man gjort? typ nada :O Eller okej jag har bakat paj, spelat wii och sen så gjorde vi ju pizza till middag. Men mer än det? :O.. Joo en sak till, jag och syster lekte rövare i köket under en halv minut, men vad fan har jag gjort resten av dagen då? :O hahha. Okej, då räknar jag inte med min och farmors händelserika morgon med den rökiga källaren, och inte heller då när vi skulle fixa isolering vid fönstret som jag råkade ta sönder 8) haha. Såå okej da, lite har man ändå gjort idag.

Hur kvällen kmr spenderas är nog att va social, farmor ska se robinson och då får vi väl se vad jag hittar på. Har fan inte sett robinson på flera år, men känner mig inte heller det minsta lockad av att se det igen ;P haha. Ahh så vi får väl se. Kanske ska packa så man slipper det imorronbitti? :P Ahh halv 9-9 åker vi härifrån imorrn, med bil till sundsvall och sen blire buss därifrån. Visst har det varit mysigt här uppe, men ska bli skönt som fan att komma hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0