13 Januari

Denna dag ser iaf ut att bli händelserik :) Social hela dagen då skulle jag gissa. Snart ska jag och Nadja upp till byn, där vi ska på apoteket och kanske banken. Sen ska vi hem och baka tårta, och efter det hoppas jag på wii eller rummy :D Sen kmr Ronja hit också så social kmr man va hela dagen :D me like. Sen ikväll blir det Tacos och tårta, mums liksom! :D och cola till det hoppas jag :O haha ;D

Jag ska ringa hon från hunddagiset sen också :) vid typ halv ett eller så :) Ahh och så ska jag försöka ändra min telefonsvarare på mobilen 8) hahah, den är så sjukt gammal, och jag har satt som påminnelse att jag ska ändra den i typ.. 3 veckor nu :O hahah, ställer alltid om den för att jag inte orkar xD och ändå kan det ju knappast ta lång tid att fixa en ny 8) hahah.

Ahh och så ska jag säga: Grattis på födelsedagen syster! :D

Kommentarer
Postat av: Roger

Gratta Sara från mig ;-)

2010-01-13 @ 14:20:53
Postat av: Anonym

grattis till henne! :)

nice bloggen blev föressten! skitfin!

2010-01-13 @ 18:53:26
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket syster! :D och tack Malin och Roger :)

2010-01-13 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0