You don´t understand

Jag är en ganska så envis person. Men just nu börjar jag tveka. Hahah, fyfan detta är jobbigt ;D hahah! Jao jag dör på mig själv här just nu. Men okej, käkar godis och hoppas att det blir som jag vill imorrn :) *Hoppas, hoppas, hoppas!* Ska iaf dra snart. Har typ inget bättre för mig så då kan man lika gärna gå och lägga sig och få mer sömn :P hahha.

Detta läser jag typ varje dag när jag åker uppför rulltrappan vid Tekniska högskolan.. HAHHA, alltså jag vill garva varje gång! Så jävla skön jue! :D hahah x)

Kommentarer
Postat av: jessan

HAHAHAHAHAHAHAHAHA stärker verkligen självförtroendet! tur att dom inte har såna i älvsjö.. än så länge

2010-02-04 @ 09:54:27
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0