Yeah, You bleed just to know you´re alive

Ibland suger verkligen internet. HAHAH, alltså imorse klev jag upp. Hade svinont i ryggen, ont i magen och var inte direkt är på mitt bästa humör… sätter mig framför datan och inser att internet inte funkar -.- fittsaker! Så min dag började typ lika dåligt som gårdagen slutade.

Men jag gick ut till vardagsrummet där jag såg på film med pappa istället. Då blev det bättre! National Security hette den film vi såg, den var fan bra jue :) Skönt att koppla bort tankarna ett tag. Är väl lite bättre än imorse, men inte fan är jag gladare för det. haha </3. Aja, det var väl för bra för att vara sant I guess.
Men nu ska jag dricka upp min oboy och klä på mig. Ska följa med pappa till Blackeberg och typ köpa fil och yoghurt till han. Stackarn drog ut en visdomstand igår så det är allt han käkar just nu 8) haha.


Kommentarer
Postat av: jessan

köp soppa också :D det måste va godare än filmjölk xD bläää!

2010-02-06 @ 12:18:56
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0