What´s going on

Ajdå :O jag vet inte vad som hände.. men jag kom hem och flöt på ngn "hej-jag-bryr-mig-inte-känsla". Men nu verkar den tyna bort :O HAHAH, helt obegripligt. Men jag kan inte göra mer än att hoppas att jag hittar tillbaka till den. För här ska det inte överanalyseras! Här ska det inte överreageras! Nej nej nej! Jag tillåter det inte :) Därmed basta! Jag måste nog hitta på ngt mer att göra än att bara rolla, för det känns som om det inte kmr räcka ikväll :O not good. Men okej, positivt tänkande! ehh.. Jag rollar ett tag, och sen när jag börjar känna mig rastlös.. hittar jag på ngt att göra :) Vad som helst. hahah, vi får se hur det går xD men okej, jag ska höja musiken lite igen och sjunga med så blir det nog bättre :) Hoppas jag.

Och det går inte att lägga in en bild så det blir ingen 8) hahah, och jag orkar inte öppna youtube.. för det är så jooobbigt :D såå.. blir ett inlägg utan ngt :P haha.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Du kan ju alltid börja gå med oss på kvällarna ;)

Med tanke på att du rör dig ju inget på dagarna haha

<3

2010-02-09 @ 20:15:23
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: jessana

åh jag vet inte :D har inte fått ett schema över min vecka ännu. jag återkommer :D

2010-02-09 @ 20:17:06
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0