Again and again

Som sagt så gick det där med colan inte så bra, och att inte planera sket sig till helgen :P så imorrn försöker vi på nytt :) Med båda sakerna, samt en annan sak. Nämligen att inte tänka så mkt. Att inte överreagera utan att stanna upp och andas och släppa tankarna då det blir för mkt. Ingen överreaktion! Nej det måste få ett slut med det :) hahah. Vi får väl se hur jag lyckas :) Hur som helst så rollar jag typ järnet just nu! :D Det är asnice! Första gången på länge som jag inte känner ngt behov av att göra ngt annat än att rolla hela kvällen :) Okej jag vet en sak jag vill göra, men jag känner mig inte nere för att jag inte gör det liksom :P

Dessvärre känner jag att min rygg och mina skulderblad inte alls gillar detta :O att sitta framför datan. Hahah, fyfan, aldrig kan man få må helt bra tydligen 8) Alltid är det ngt. Men, men, skitsamma :P Jag äter glass iaf, det är gott, och well jag är ju van vid att ha ont så det är inte hela världen. Men nu ska jag återgå till att rolla aktivt, samt till att fixa en bild i ps :) Kanske kmr ett senare inlägg jao ;)

Sjukt bra låt jao! <3

Kommentarer
Postat av: jessan

länge sen du skrev att du lekte i ps:D:P

2010-02-07 @ 20:39:35
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0