I just wanna have a good time

Gårkvällen var nice! Tänkte bara skriva en kort sammanfattning typ. För snart kmr Kamilla och jag tänkte att jag skulle äta innan hon kmr :P

- Förfesten hos Ronja var rolig! Ronja laga mat åt oss och sen hade vi kul med hög musik, korttagande och massa skratt x)
- Tågresan från väsby var rolig, även om man började känna sig seg då ;P
- Väntade in folk vid centralen och gick på toa två gånger. Bäst att vara på den säkra sidan jue x)
- Stå i kö till Chaplins var mindre roligt men vi fick gå före i kön då Ronja känner en som jobbar där :D that´s nice jao!
- Vi hängde i vårt lilla hörn av baren och umgicks, var nice men jag kände mig helt slut i huvudet ett tag ;O drack mer och sen blev det bra, blev till och med lite dans med Ronja :)
- Blev Donken med brur sen där vi köte hamburgare/cheeseburgare.
- Hjälpte Linda (en av dem vi var ute med) att få tillbaka sin mobil som hon tappat, ngn snubbe svarade iaf då Emil ringde och han kunde hämta telefonen. Uppdraget slutfört och hon vart sjukt glad jao :)
- Åkte hem med t-banan, åt våra burgare och snacka allmänt om kvällen och så.
- Fick vänta i Alvik 12 minuter på nästa t-bana men, men x)
- Var hemma strax innan 4 skulle jag tro.
Lyckad kväll!

BILDER!






Korta ord om bilderna.. jag lyckas alltid hamna på golvet? och ignorera att jag ser sjuuuukt sliten ut på dem två nedersta bilderna xD var inte direkt pigg då.


ROLIGT folk jao! Och det var svårt att få med alla på samma bild xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar kväll! Du får skicka över bilderna sen. :D

<3

2010-02-27 @ 16:02:30
Postat av: jessan

hahaha du på golvet hahaha

2010-02-27 @ 23:53:31
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0