I don't think that they'd understand

1. Jag finner det roande när jag 21.40 säger att klockan börjar bli mkt xD
2. Ikväll har varit en bra kväll.
3. Jag kanske börjar vänja mig vid denna vardag igen.
4. saknar, saknar, saknar.
5. But I´ll be Ok.
6. Jag är kissnödig men orkar inte resa mig upp :O
7. Jag vill ha en hund!
8. För det visste ni ju inte :D ehheh.
9. Jag har druckit cola 2 dagar denna vecka..
10. Jag kanske ska träffa Kamilla på söndag :D
11. Jag är fortfarande festsugen.
12. fan, fan, fan.
13. Jag vill köpa kläder.
14. Jag suger på att prata om känslor.
15. Mamma/pappa ropar men jag orkat inte riktigt bry mig..
16. okej jag bryr mig. Brb typ.
17. Back, och det var skönt att gå på toa
18. Jag ska göra mig iordning snart.
19. Jag tog nyss lite havredryck och flingor..
20. Borde inte ha gjort det egentligen med tanke på att jag ska sova snart
21. Skitsamma jag är hungrig :D
22. Bättre än bullar iaf.
23. Eller?
24. Jag insåg att det inte är hela världen om jag är uppe liiite längre en kväll.
25. Tänker iaf stänga av datan innan tolv.
26. Undrar om jag skriver typ samma saker i dessa listor..
27. Man ska skriva det som först ploppar upp i huvudet, men om det står still då?
28. Jag kmr känna mig så sjukt fattig så fort jag betalat Malin
29. Jag känner att jag behöver skriva ut lite tankar men gör det ändå inte.
30. Är det bra eller dåligt?
31. Hur lång ska denna lista bli dåra?
32. Finner folk det ens roande att läsa dessa?
33. Jag gör iaf det.
34. Jag vill gå ut med folk.
35. Jag längtar tills nästa HP kmr ut på bio!
36. Jag vet inte vad jag ska ha för bild till detta inlägg.
37. Ibland är sånt svårt jao.
38. Passar inte riktigt med en bild till en lista..
39. Ofta det har tagit mer än en timme för mig med denna lista!? 0.o
40. Gör i för sig fler saker samtidigt.. but still. Hahah 8)

Kommentarer
Postat av: Anonym

41. Du är söt



:)

2010-02-18 @ 02:53:04
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0