I'll be OK

Jag är trött och har sjukt ont i min vänstra höft. Kan dessutom inte släppa tankarna även om jag redan bestämt mig för att det blir bäst så.

MEN förtom det är allt toppen :) Dagen var bra, jao jag hade samma gäng hundar som vanligt att gå ut med. Stundvis går dem som änglar och stundvis får man släpa med dem eller blir släpad xD hahah. Inte riktigt så illa är det, nej dem skötte sig större delen av promenaderna :) Fick dock ingen vila idag eftersom en vovve inte alls ville sova. Fy skam på dig :O hahah. Och eftermiddagspromenaden blev med samma gäng och sen med två små änglar x) Bra dag.

Sötsoftisar :) tik och hane jao ;P


En av änglarna :) haha. En kelpie om ni undrar x)

Kommentarer
Postat av: Nadja

å hur gick det för Alex??

2010-02-15 @ 18:33:50
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Anonym

å, fin kelpie!

2010-02-15 @ 22:20:29
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0