Uppe i tid jao

Som sagt, uppe i tid idag jao :D Är inte direkt så vanligt att jag försover mig så :P Som vanligt fryser jag som satan, och har ont i axlarna/skulderbladen. Tror inte dem mår bra av mina datakvällar :O Men förutom det da, hur mår jag då? Jo fan det är bra :) Ännu lite fundersam, men med ett bestämt mål i sikte :D hahah, eller ngt sånt xD Ahh samt irriterad på snön som vanligt 8) bort med den vafan! Orkar inte frysa mer, vill ha värme! :O jag tar hellre sån där värme som nästan hindrar en från att gå ut xD haha. Men ahh, tänkte jag skulle hinna svara på iaf ett roll, så avslutar här x) God morgon med er iaf ;P Tror i för sig man ska börja med den frasen i inlägget.. men äsch jag vill avsluta med den :) hahah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror verkligen det! :O

2010-02-09 @ 15:43:26
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0