Social med Mor & Far

Blev promenad med både mamma och pappa :) Upp till Blackeberg där pappa betalade för ngt spel eller vad det var. Sen.. hör och häpna.. tog vi t-banan till Vällingby :O Hhaha, mamma och pappa som åker t-bana är fan inte vanligt! xD Det roade mig en aning jao :)

I Vällingby gick vi till The Phonehouse, lämnade in min mobil jao. Så den är väl klar om 1-2 veckor. Hoppas den funkar då 8) hahha. Och efter det handlade vi lite mat :) Och pappa fixade en Oddset mössa till mig :D hahah, lånade ju hans förut, tkt den var skön och ville sno den. Men fick en Lascom mössa då istället :P så nu fick jag en Oddset mössa :D den är vit och fin! Lite för stor men vad fan gör det :) haha! Tack söta pappa :D

Framsidan och sen baksidan.

Vet inte hur dagen kmr fortsätta, men den börjar iaf bra :) Har ett förslag på bio ikväll med Alex och Ronja? Får se om det blir så eller ej. Sen ska jag iaf sova hos Alex.

Kommentarer
Postat av: jessan

reklam kläder är fanimej det absolut bästa som finns!

2010-02-14 @ 17:43:10
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0