Smile smile smile

Jag seriöst ÄLSKAR mitt jobb! <3 Fyfan vad jag är glad att jag har det! :) Tack, tack, tack till Malin som tipsade mig om det, samt som la ett gott ord för mig hos Gittan! Älskar hundarna (oftast iaf ;D), gillar personalen skarpt och jag trivs som satan! :D Det är bäst! <3
Såå nu vet alla vad jag känner, samt att jag faktiskt kan skriva ngt annat än bara massa klagomål och gnäll hela tiden ;) hahah! Snart är det mat och jag tänker faktiskt inte skriva ngt mer i detta inlägg :P För att inte förstöra att jag inte klagar ;) hahah ;D nee men ska först bara skriva Grattis till Ullis som fyller år idag! :D Samt Grattis på namnsdagen till alla som heter Sandra (like me :D ahhah!) eller Alexandra!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Kul att höra att du trivs som fisken i vattnet :D

Kram <3

2010-02-17 @ 17:30:34
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0