Rollspel är min räddning

Jag kan inte släppa det. Haha, fyfan ibland hatar jag mig själv. Men skitsamma 8) Om typ en halvtimme ska jag dra :P Ska till Alex och Malin kmr dit och vi ska ha HP maraton :D det kmr nog bli asbra! Det kan väl inte bli ngt annat? :) Bort med tankarna och bara umgås med fint folk jao! :D <3
Rollar som satan just nu. Det känns bra. Åter igen kan man ju säga att jag flyr från verkligheten och lever mig in i mina karaktärers liv istället. Kaos är det där, men hellre deras kaos än mitt :) hahah. Rollspel är min räddning, och gissar jag rätt så lär jag bli mer aktiv där nu igen då jag säkerligen lär sitta framför datan varje vardagskväll. Som förut. Hahha.

Kommentarer
Postat av: jessan

HP när det är melodifestival??!??



SKÄRPNING! (okej dte är rätt booring men det är fan tradition:P)

2010-02-06 @ 17:19:30
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0