Mina drömmar är skumma

Det är fan minus 9 grader ute. Seriöst jag kmr frysa ihjäl :O Iaf på vägen till jobbet. När man är där och ska ut med hundarna brukar man vara för upptagen för att frysa ;D hahha. Drömde lite sjuka drömmar inatt. Var ngt om Danny och Dougie i McFly, dem typ bråkade och sen skulle dem cykla ikapp genom ngn jävla skog, fast då var det mer på skoj 8) haha. Sen typ kom dem till ngn sjö som dem cykla över, eftersom det var grunt. Men sen visade det sig att det bodde en GIGANTISK larv med stora händer i sjön, som typ försökte fånga mig som plötsligt var där :O efter det var vi ute med hundarna på dagiset och en hund slet sig och typ började bråka med gruppen framför och jaa jag vet inte vad xD sen så red jag på en kamel ngn gång också, samt på en stor.. björn av ngt slag. Vi typ letade efter ngn kompis eller vad det var 8) haha helt sjukt ja.

Men nu ska jag äta frukost och läsa bloggar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså dina drömmar slår fan mina!

2010-02-19 @ 14:08:05
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sara

haha bra dröm ;)

2010-02-19 @ 17:15:29
URL: http://lacostiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0