Living Fast. Dying Young.

1. Jag hade en bra dag
2. Kvällen blev seg då jag kom hem efter att ha följt Ronja till bussen.
3. Jag har varken någon rollspelslust eller fantasi just nu.
4. Jag saknar vår gamla lägenhet.
5. Att promenera på kvällen då det är mörkt är mysigt!
6. Jag är festsugen.
7. Jag vill ha en kram.
8. Jag är ganska trött men vill inte sova.
9. Det är roligt när man hittar låtar man inte lyssnat på på evigheter :D
10. Imorgon är det Alla hjärtans dag.
11. Vågar man hoppas?
12. Helgen är för kort för jag hinner inte träffa alla jag vill träffa :O
13. Rose när ska vi ha fest i Idre!? (vet att du inte har ngr pengar nu dock :O)
14. Ibland undrar jag om det är mig det är fel på.
15. Är jag för krävande?
16. Inga såna tankar nu :)
17. Jag tror min hjärna är död för jag tänker typ.. luddigt 0.o på ngt sätt xD
18. Funderar på om man ska leka i ps och försöka fixa en ny header..
19. Ska i för sig fixa både Ellis och Roses blogg så kanske ska vänta till efter det?
20. Jag saknar INTE alla läxor och prov man hade i skolan xD
21. Undrar hur lång jag ska göra denna lista.
22. Den är ganska roande så lite längre iaf :)
23. Undrar om man ska se en film eller ngt innan man ska sova sen.
24. Men vilken i så fall?
25. Jag måste färga håret snart igen.
26. Undrar om man ska köra på rött då igen?
27. Brur kom in i rummet nyss :)
28. Jag är hungrig 0.o
29. Man borde träna benen så man kanske kan gå i shorts i sommar?
30. Låter jobbigt, vad är det för fel på mjukisar? ;D haha.
31. Jag vill köpa nya kläder!
32. Jag vill ha vår! och Sommar!
33. Gröna lund i sommar? :D
34. Kryssning med folk?
35. Fyfan vad jag längtar till sommaren nu :O
36. Ibland vill jag bara slå folk! :)
37. Jag borde seriöst börja träna ngt.
38. Men vad?
39. Jag måste lämna in min mobil på typ lagning?
40. Ngn som vill göra det åt mig? :)
41. Åter igen.. hur lång ska denna lista bli?
42. Kanske till 50?
43. Varför kan man inte få som man vill?
44. Jag borde inte klaga.
45. Jag älskar mitt jobb! <3
46. Jag vill ha min reklmaskylt! </3
47. Jag vill att McFly ska komma till Sverige!
48. Tema dag Hund-Varg på Kolmården ska bli skoj!
49. Att träffa Tebbs kmr bli roligt! :)
50. Okej det får räcka för denna gång 8)
51. Nej jag kom på fler saker!
52. Jag vill lära mig göra en Moonwalk! :O
53. Jag har flera filmer jag vill se på bio detta år
54. Någon gång skulle jag vilja prova en såndär.. tandemcykel!
55. Jag vill tatuera mig!
56. Kan inte Alla Hjärtansdag bli bra detta år?
57. Jag börjar bli riktigt trött nu.
58. Skippar nog film sen.
59. Jag tkr ändå jag var duktig på att inte planera denna helg :)
60. Nu FAN får det räcka xD hahah!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Från mig, till dig en

Jätte kram på alla <3 dag!

2010-02-14 @ 07:41:19
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Anonym

du behöver ett usb minne s du kan radera lite tankar ur ditt huvud människa!

<3

2010-02-14 @ 14:52:54
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0