Kmr inte på ngn rubrik

Jag är så sjukt jävla trött just nu :O och klockan är bara 6. Hahah, tragiskt. Får sitta framför datan och dega ngr timmar innan man kan gå och lägga sig. Ska läsa lite bloggar nu, sen ska jag nog fan se The Hangover som jag haft på datan i typ flera veckor xD har aldrig hunnit/orkat se den 8) Senare ikväll ska jag nog fixa lite adminstuff på Ez också, men det orkar jag fan inte göra nu.

Dagen gick asfort som vanligt, var typ kaos på dagiset idag xD haha. För det första fick jag en vovve som skäller som satan så fort man möter andra hundar på promenaden.. och börjar ens andra hundar man har att skälla då.. ja då attackerar han dem typ 0.o. lite störd, men han är fin ändå ;D hahah. Fick anpassa mig lite efter hans lite udda beteende, men det gick iaf bra :) Sen rök det ihop tre hundar när vi kom in också så jao ltie kaos 8) haha. Ingen skadad dock så det var ju bra, och resten av dagen flöt typ på som vanligt x) Jag är lite småkär i softiskillen vi har på dagiset, han är så sjukt fin :) maha. Och flera vovvar är hemma i kennelhosta, mindre bra jao :/  Men nu är det bloggläsande och sen filmtittande som gäller! :)

Sötsak som behöver trimmas ;D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0