Kaos


HAHHAH, alltså seriöst! 0.o Hur fan tkr dem jag ska ta mig till jobbet? Visst ersättningsbussar, som man dels inte har koll på hur dem går, samt att det inte är så många bussar enligt vad mamma sa. Jippie jahoo.. Har pratat med Gittan och försökt komma fram till hur jag ska göra. Men ahh det ser ut att bli hemmasittande idag. Ska ringa morbror sen och fråga om jag kan hänga med han och mamma in sen och att han kan hämta mig. I så fall kan jag iaf vara med på andra promenaden samt städningen. Beror kanske lite på om dem andra lyckas ta sig till jobbet idag. Vore inge roligt för Gittan om hon blir själv där, så hoppas på det. Hahha kaos. Aja, vi får väl se hur det blir. Ska iaf fråga morbror om han kan köra in mig och Alex imorrn ifall det är likadant då.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Bara börja gå, så kommer du lagom till ef promenaden haha.

2010-02-22 @ 08:12:17
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0