Jag vill ju ha musik när jag ska sova..!

Jag fick ont i magen :( Usch och blää för det. Har sagt åt mig själv att inte tänka, och well kvällen gick bra. Jag hade massa saker att göra hela tiden så det gick bra :) Men det är nu det blir jobbigt. För när man lägger sig i sängen.. och speciellt då det är tyst.. det är då tankarna börjar gro. Kanske ska man passa på när man har rummet för sig själv? Hahah, okej det lät mysko xD hahah. Men ahh okej, jag har absolut nada vettigt att säga :) Men jag vill göra en sån där lista som Tebbs gjorde igår :)

1. Jag är trött så kmr väl somna ganska fort hoppas jag :)
2. Jag hatar att gå och lägga mig för jag är nästan alltid för rastlös för det :O
3. Jag vill ha tillbaka min reklamskylt! </3
4. Jag kan inte sluta stirra på mobilen
5. Jag kmr bli döv i förtid x)
6. Jag har druckit cola idag :D
7. Jag älskar mitt jobb men hatar att gå upp på morgonen xD
8. Jag vill ha musik när jag ska sova, men vill inte ha på datan under natten.
9. Choklad är bra för själen :)
10. Jag kan seriöst inte sluta oroa mig över att personer som jag gillar ska finna mig jobbig.

Hahah det var roligt :D jag ska göra så fler gånger! :) Men nu ska jag göra mig iordning, sen kika om ngn svarat på roll en sista gång och i så fall svara på dem, sen är det sovelisova dags :P haha.

Klockan är min fiende :) Jag hade roligare bilder jag skulle lägga ut.. försökte fixa en i ps men den blev inge bra xD och den andra bilden.. kmr jag inte ihåg vilken det var xD hahah 8) = klockan får duga x) maha.

Kommentarer
Postat av: jessan

köpr en wakeuplight ;) då vaknar du skönt och jag ställer alltid min på radio, som stänger av sig själv en timme senare:) så kan man somna skönt =)

2010-02-09 @ 23:46:37
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0