Jag hatar att komma på rubriker :D

Vaknade klockan 5 imorse, klev upp och gick på toa, och höll på att frysa ihjäl! Brur min hade öppnat fönstret så det var sjukt kallt :O Var dock extra mysigt då när man la sig under täcket igen x) haha.

Har ont lite varstans idag, känns inte så bra men aja. Måste dessutom komma ihåg att det är torsdag idag och inte onsdag ;P haha, blir ju helt koko när man var hemma i måndags 8) Men okej, jag ska läsa lite folks bloggar. Hade tänkt mig in och svara på roll, men nej, jag vet hur det blir då. Hahha, så jao får vänta med det tills jag kmr hem efter jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Erika!

Det är skitkallt om man vill gå upp och pissa under natten. Ska vi dansa regndansen ihop Sandra? Så kanske snön kan försvinna och det blir vår?

2010-02-25 @ 16:54:00
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0