Idag var inte min dag nej

Idag var en sån där dag då man undrar vad man egentligen gör där på hunddagiset. Hhaha, alltså fyfan. Det gick inte alls bra för mig idag :O Första promenaden var i typ två timmar, och det är nog den värsta jag varit med om :O Hade 4 hundar, en labbe, en flatte, en lagotto och en bernersennen. Samma hundar som igår, minus border terriern och plus lagotton alltså 8) Vi kan väl börja med att säga att labben och Bernersennen drog typ hela tiden! Sjukt jobbigt! </3 Och sen hade jag lagotton som skulle på labben hela tiden, eftersom hon luktade så extremt gott :).. hahah, jag fick damp ett X antal gånger ja 8) Var bara flatten som var duktig ja <3 hahah :)
Sen under vilan så hade jag en Vorsteh som vägrade sova. Hon låg ner, men gnällde konstant i typ en halvtimme -.- Var sjukt irriterande jaa. Sen somna hon iaf, tack och lov :D Fick vila 20 minuter, bättre än inget jao. Och ahh, andra promenaden var inte lika jobbig, men still ingen favorit. Hade samma gäng minus labben och plus en annan labbe. Varav labben och Bernersennen ville leka -.-' Jooo men försök hålla emot en Bernersennen hane som vill åt helt fel håll än vad man själv anser.. hahah </3 Lyckades iaf få ordning på dem så den promenaden var inte katastrofal iaf :P hahah. Städningen gick som vanligt. Lätt men med smärta. Hahha fyfan. Fika, fika, fika, så jao det blev cola idag med :) hahah <3

Var skitseg att komma därifrån sen också, så var inte hemma förrän typ.. kvart över 5 :P Med bara mamma hemma :) Oj oj, tooomt :O Kliver iaf in i rummet, tänder lampan och typ.. "Hmm.. städat? 0.o" Det första man då tänker är "Undrar om det är Nadja som har varit här och varit rastlös..?" 8) och jao, så var det ;D hahah. Känns bra med ett städat rum :D för tro det eller ej, men både jag och brur suger på att städa xD hahah. Men ahh, tack moster! :D
Var iaf bara jag och mamma vid middagen, lugnt och stilla :) och syster ska sova borta inatt så det blir bara jag och mamma hela kvällen :P Mysigt :D Även om det troligtvis inte lär vara socialt, eftersom vi lär sitta vid varsin data xD HAHHA. Datanördar, nej aldrig :D haha! Kmr väl fler inlägg senare ;) och bild orkar jag inte lägga in så får bli ännu ett tomt inlägg. Usch och skam på mig :O hahah 8)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ja ni SUGER verkligen på att städa, man kunde hitta allt möjligt överallt haha. Men det va så lite så ;)

kram <3

2010-02-10 @ 18:58:34
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy på er! ni borde kolla på en film eller ngt :)



låter som du var värd den där colan sandra ^^

2010-02-10 @ 22:50:33
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0