I´m Still Waiting

Kvällen blev inte alltför illa :) Nej jag rollade och snackade med massa folk. Hade saker att göra hela tiden så hann aldrig riktigt känna mig rastlös eller uttråkad eller så. Bra, bra :) Är lite småsur än men vafan, jag tkr jag har rätt till det. HAHA. Olika planeter var det väl? hahah.

Aja, helgen har jag ingen aning hur den blir. Har massa alternativ som jag kan välja mellan, får väl se vad man väljer :P hahah. Det blir nog bra. Eller ngt. Har inget riktigt planerat, och well det är väl så jag vill ha det? hahah. Det blir nog bra ska ni se :) Dör om det hela slutar med att jag sitter framför datan. Men det kmr det inte göra! Nej jag ska se till att göra ngt! :) mohahah. Men ahh okej, har inget vettigt att skriva, hhaha har jag ngnsin det? ;P hahah! Bra att jag mobbar mig själv här :D men okej, ska slänga in en bild, åter igen print screen, som bevis på hur poppis man är på msn :D HAHAH ;P

och nej, det är inte samma bild som förut ;P hahah, godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: jessan

dela med dig av din pupularitet på msn;)



Hahahahah! Jamen vafan! Jag har aldrig sett den skylten och bara för du skrev det så ser jag den! Och efter träning! När man känner sig smal och frsh.. skitkul liksom;) :D

2010-02-04 @ 22:16:34
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0