Hahah

Jag hade tänkt skriva om dagen, men insåg sen att fan jag pallar inte xD hahah. Gick iaf bra att jobba, så då vet ni det iaf ;) hahah. Skrev på kontraktet idag också :) Ahh och köpte pluskort :) Var fan 40 nr när jag tog min nr lapp på Sl center -.-' men hade sms-sällskap av Tebbs så det gick ganska fort :) maha. Tror jag halvsov hela natten och sov väl sådär max 3-4 timmar, så var inte direkt pigg idag xD hahah, däckade under vilan idag. Det var skönt.
Var astrött när jag kom hem, vilket jag gjorde typ en timme efter att jag brukar komma hem 8) hahah. Åt middag och sen har jag duschat, och well vad ska jag göra nu då? :O hahah. Vet inte om jag orkar gå in på Ez och svara på roll, nej jag tror fan jag är för trött för det 0.o hahah. Tragiskt. Orkar inte heller se film för det är så.. segt 8) hahah. Och jag måste seriöst sluta skriva "hahah" hela tiden :O seriöst, det står typ med hela tiden xD sjuuukt. Ska väl iaf börja med att kika lite bloggar, sen får vi väl se vad man hittar på. Gårkvällen var iaf nice :D Åt ju middag hos Alex med massa fint folk, och sen så spela vi kort och gamecube :) Jag var värsta duktig igår :D vann två sista omgångarna på Neger och President och sen vann jag iaf dem två sista banorna på MarioKart :D hahah, yeah här skryter man lite ;) Insåg att vi borde göra det oftare, liksom ses ett gäng och ha det mys :) Men okej, nu ska jag kika bloggar. Eller först ska jag faktiskt försöka hitta ngn passande bild att lägga in.. hmm.. kan bli lättare sagt än gjort jao 8)


Kommentarer
Postat av: jessan

varför köpte du bara inte pluskort på typ en öde pressbyrå? :P

2010-02-01 @ 22:34:48
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0