Hachiko; A dog´s Story

Ja min kväll var bra :) Allt blir bra bara man säger att det kmr bli det ;) hahah. Såg på Melodifestivalen med syster, och efter det satt jag här och snackade med folk på msn. Ahh samt avgjorde tävlingen på Ez då jag glömde det igår. Hahah, sånt är livet :) Sen såg jag på film, Hachiko; a dog´s story. Såg nyss klart den, och fyfan vad sorglig den var! :O </3 satt fan här och böla som ett litet barn nästan 8) hahah. Fyfan. Inte bra för hjärtat, man blev ju totally heartbroken :O Men jaa den var bra. Sorglig som satan, ifall ni missat det xD men bra jao!
Insåg nu att jag varit dålig med uppdatering igår och idag, hahah okej iaf om man jämför med hur duktig jag brukar vara :P men, men. Ibland hinner man helt enkelt inte uppdatera x) Imorrn (eller faktiskt nu) är det söndag. Kamilla ska komma hit och vi ska väl snacka om allt möjligt och bara umgås!<3 Ska bli mys! Men nu ska jag kika runt lite på ngr bloggar innan jag ska sova. Så godnatt med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0